Відправка відбувається 1-2 р./тиждень. Відправка по Україні, з Києва через “НОВА ПОШТА”.
7. Яка вартість доставки замовлення?
Вартість упаковки та доставки за рахунок отримувача – згідно тарифів компанії “НОВА ПОШТА”.
8. Чи існує сума мінімального замовлення?
Так, але лише для нових клієнтів – 600 грн. Дякуємо за розуміння!
9. Як сплатити замовлення?
Після отримання підтвердження про наявність товарів вашого замовлення – ви можете обрати зручний варіант: 1) Відправка з післяоплатою або 2) Попередня оплата на картку банку.
10. Чи потрібно повідомляти про зроблену оплату?
Так, просимо повідомити про оплату: дату, час та суму платежу на Viber / Messenger Facebook / SMS.
11. Чи можлива відправка з післяоплатою?
Так, але лише для постійних клієнтів. З новими клієнтами – робота по повній передплаті.
12. Як дізнатися номер відправки?
Одразу після відправки – вам на Viber / Messenger Facebook / SMS буде відправлено номер накладної.
13. Чи можливий самовивіз?
Ні. На сьогоднішній час – лише відправки через “НОВА ПОШТА”.
14. Чи можливий обмін товару?
При виявленні фабричного браку можливий обмін товару.
15. Чи можно приміряти одяг під вишивку?
Нажаль, ні. Це інтернет-магазин, отже послуга примірки не надається. Але, при наявності коректних замірів, ви можете отримати консультацію з приводу розміру. Звертайтеся за консультацією.