1. Що можно знайти на сайті?
2. Чому я можу вам довіряти? 10 так на користь інтернет-магазину kanva.in.ua
3. Як оформити замовлення?
  • Замовлення приймаються пріоритетно через форму “ДОДАТИ В КОШИК” на сайті kanva.in.ua цілодобово!
4. Коли обробляється замовлення?
  • Оформлене замовлення на сайті обробляється в робочий час.
5. Що робити, якщо не виходить оформити через сайт замовлення?
  • Пишіть Viber / Messenger Facebook (097) 442-08-99
6. Коли та Як доставляється замовлення?
  • Відправка відбувається 1-2 р./тиждень. Відправка через «НОВА ПОШТА».
7. Яка вартість доставки замовлення?
  • Вартість упаковки та доставки за рахунок отримувача — згідно тарифів компанії «НОВА ПОШТА».
8. Чи існує сума мінімального замовлення?
  • Так, але лише для нових клієнтів — 400 грн. Дякуємо за розуміння!
9. Як сплатити замовлення?
  • Після отримання підтвердження про наявність товарів вашого замовлення, вам необхідно сплатити за реквізитами на картку Приватбанку / Ощадбанку повну вартість товару.
10. Чи потрібно повідомляти про зроблену оплату?
  • Так, просимо повідомити про оплату: дату, час та суму платежу на Viber / Messenger Facebook / SMS.
11. Чи можлива відправка з післяоплатою?
  • Так, але лише для постійних клієнтів. З новими клієнтами — робота по повній передплаті.
12. Як дізнатися номер відправки?
  • Одразу після відправки — вам на Viber / Messenger Facebook / SMS буде відправлено номер накладної.
13. Чи можливий самовивіз?
14. Чи можливий обмін товару?
  • При виявленні фабричного браку можливий обмін товару.
15. Чи можно приміряти одяг під вишивку?
  • Нажаль, ні. Це інтернет-магазин, отже послуга примірки не надається. Але, при наявності коректних замірів, ви можете отримати консультацію з приводу розміру. Звертайтеся за консультацією на Viber / Messenger Facebook.